Inne

Kalendarze firmowe – ciekawy gadżet reklamowy

Zainteresowanie drukowanymi kalendarzami rośnie pod koniec roku. Jest to okres, w którym wiele firm zastanawia się nad tym, czy zamówić personalizowany gadżet. Czy tradycyjne kalendarze to wciąż opłacalna forma promocji w czasach, gdy coraz większą popularnością i zaufaniem cieszą się elektroniczne nośniki informacji? Okazuje się, że kalendarze dla firm to jeden z tych gadżetów, na które firmy decydują się najczęściej. Dlaczego tak jest?

 

Kalendarze firmowe – reklama w dziesiątkę!

Czy tradycyjny, papierowy kalendarz to przeżytek, który odchodzi do lamusa i stopniowo traci na znaczeniu? Chcąc się o tym przekonać, wystarczy przejść się po siedzibie dowolnej firmy. Na drukowane kalendarze można się natknąć niemal wszędzie – te trójdzielne wiszą na ścianach, piramidki są nieodłącznym elementem pracowniczych biurek, a kalendarze osobiste, to miejsce, w którym pracownicy zapisują terminy spotkań i ważnych wydarzeń.

 

Jakie są powody, dla których warto zamówić kalendarze dla firm?

Po pierwsze, kalendarze firmowe to świetny sposób na promocję przedsiębiorstwa. Taka promocja, nie dość, że jest rozciągnięta w czasie (trwa przez cały rok – tak długo, jak długo jest używany kalendarz) to jeszcze może być prowadzona na różnych płaszczyznach. Sporo w tym względzie zależy od tego, jakiego rodzaju kalendarze zostaną zamówione oraz kto będzie z nich korzystał. Można kalendarze zamówić wyłącznie dla pracowników firmy, a można je także potraktować jako np. świąteczny upominek dla wiernych klientów i dodawać je jako gratis do zamówienia powyżej określonej kwoty. Po drugie, kalendarz to gadżet, który jest praktyczny. Z kalendarza, w przeciwieństwie np. do smyczki z logo firmy, będzie korzystało wiele osób. W kalendarzu można zaznaczyć najważniejsze daty, o których trzeba pamiętać, a także zadania do wykonania w kolejnych dniach. Kalendarz firmowy to bez wątpienia uniwersalny, praktyczny i dosyć tani gadżet, w który warto zainwestować. Jest to ciekawy sposób na promocję zarówno dużej, jak i małej firmy!